ifutures.ir

مرجع آینده‌پژوهی، آینده‌نگاری، آینده‌نگاری راهبردی

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

آینده انتقال ارزش

  • ۷۶۴
آینده انتقال ارزش

ایجاد، جذب و انتقال ارزش به طور فزاینده و غیرقابل برگشتی در بسیاری از اشکال دیجیتال رخ می دهد. وقتی ارزشی را که توسط حضور دیجیتال، حرکت از مشتری مداری به توانمندسازی و سرعت تصاعدی تغییر در فناوری به آن اضافه می‌شود، آینده انتقال ارزش تأثیر عمیق و ماندگاری بر آینده خدمات مالی خواهد داشت.


آینده انتقال ارزش: اعتماد و هویت

در حالی که دیجیتالی‌سازی به ریشه‌کن کردن اصطکاک در بسیاری از جنبه‌های خدمات مالی کمک می‌کند، همچنین به طور بالقوه حفظ سطح اعتمادی را که شرکت‌کنندگان انتظار آن را داشتند دشوار می‌کند و صنعت برای توسعه آن تلاش کرده است. در وب‌های ارزش آتی، که خدمات مالی به طور فزاینده‌ای غیرمتمرکز خواهند شد، اعتماد باید در زمان واقعی ایجاد شود.

ما بر این باوریم که هویت‌های دیجیتال از مفهومی ثابت به مفهومی سیال منتقل می‌شوند و نه تنها به افراد، بلکه تقریباً به همه کالاها و خدمات نسبت داده می‌شوند و به‌طور مؤثر دنیای فیزیکی و مجازی را به هم متصل می‌کنند و ارزش تقریباً همه انتخاب‌های مصرف‌کننده را جلب می‌کنند.


آینده انتقال ارزش: توانمندسازی خدمات مالی

ارزهای دیجیتال، کریپتو، سکه‌های پایدار، توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض تنها برخی از راه‌هایی هستند که ساختار معاملات تجاری و اجتماعی در حال تغییر است. اما این تازه آغاز راه است – در دنیایی که به طور فزاینده ای شاهد ایجاد و بازنمایی ارزش به شکل دیجیتالی هستیم، ما معتقدیم که آینده انتقال ارزش شامل مبادله ارزش ناشی از فعالیت مشتری، علاوه بر نمایش دیجیتالی ارزها خواهد بود. دارایی های واقعی و دیجیتالی، بخش هایی از دارایی ها و استحقاق آن دارایی ها.

ایجاد ارزش از مالکیت داده در مفهوم بسیار ارزشمندتر دسترسی به داده ها قرار می گیرد - ارزش به این بستگی ندارد که چه کسی داده ها را در اختیار دارد، بلکه به این بستگی دارد که چه کسی می تواند داده ها را دریافت کند. مشتریان به دنبال ترکیب ارزش حضور دیجیتال خود با سایر فروشگاه های دیجیتال ارزش خود خواهند بود و در نهایت خواستار قدرت گرفتن برای ایجاد و گرفتن ارزش از انتخاب های خود خواهند بود. موفقیت در دنیای جدید به کسانی خواهد رسید که به بهترین وجه به خلق، جذب و قابلیت انتقال همزمان ارزش - در هر و همه اشکال دیجیتالی - قدرت می بخشند و قادر می سازند.

آینده انتقال ارزش باعث ایجاد تغییر در طرز فکر از بازارگردانی به بازارسازی خواهد شد - از جستجوی سهم بازار با برآوردن نیازهای فعلی تا ایجاد دنیایی از فرصت‌های جدید با تعریف مجدد آنچه که آینده می‌خواهد باشد.

با نگاهی به آینده، جنبه‌های بیشتری از آینده انتقال ارزش را در مجموعه‌ای از مقالات و بحث‌های آتی در شش بعد کلیدی بررسی خواهیم کرد: شمول، اعتماد، مسئولیت، پایداری، پلت‌فرم‌ها و هویت‌ها.


منبع

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی